قالب کاغذی نسخه 1.1 برای مجله تبلیغاتی آماده گردید
پس از یک مکث 8 ماهه در تولید قالب مجله ، نسخه تجاری قالب کاغذی از کوره نیازپذیر بیرون آمد.
کد مطلب : 4
2014-04-28
- 03:40
تاریخ درج : 8 ارديبهشت 1393
همه شما حتما تا کنون چشمتان به عبارت مجله تبلیغاتی در نیازپذیر خورده است.
از آنجا که درج آگهی در هر محیط و سایت و ارسال عکس و به روز رسانی آنها امری سخت و زمان بر میباشد، معمولا کاربران ترجیح میدهند آگهی خود را در یک سایت تخصصی درج آگهی ، ثبت نموده ، و لینک آنرا در محیط های مختلف برای مراجعه و بازدید سایرین قرار دهند.
اما مشکل اینجاست که در سایتهای درج آگهی ، معمولا هر آگهی ، دارای آدرسی اتفاقیست. همین امر 2 مشکل را در پی خواهد داشت:
1- انتشار لینک هر آگهی جدید به دوستان و ایمیلها و شبکه های اجتماعی سخت و زمان بر می باشد.
2- پس از حذف و یا منقضی شدن آگهی ، چنانچه فردی مبادرت به مراجعه به لینک مذکور بنماید ، دیگر آگهی شما را مشاهده نخواهد نمود و ارتباط شما به یک مشتری احتمالی قطع میگردد.

حال چه باید کرد؟

مجله تبلیغاتی به همین هدف و به منظور تخصیص یک آدرس منحصر به فرد به هر نفر ، ایجاد گردیده است. بدین مفهوم که فردی که مجله تبلیغاتی خود را ایجاد مینماید ، میتواند آدرس دلخواه خود را انتخاب نموده و پس از انتخاب نام و قالب مجله ، مجله خود را ایجاد نماید. بدین ترتیب کلیه آگهی های فرد مذکور ، علاوه بر نمایش در گروه مربوطه ، در مجله یا صفحه وی نیز به نمایش در خواهد آمد. ضمنا با توجه به اینکه آدرس مجله ایجاد شده به نام کاربر مذکور ، منحصرا متعلق به ایشان خواهد بود ، لذا او میتواند لینک مجله خود را بین سایر دوستان و آشنایان و شبکه های اجتماعی منتشر نماید . جالب اینجاست که از این پس نیز کلیه آگهی های فرد مذکور که در سایت درج می نماید ، در مجله وی نیز ثبت خواهد گردید و پس از حذف هر آگهی کاربر از سایت ، مجله وی نیز به روز شده و آگهی مورد نظر از مجله وی نیز حذف میگردد.
یکی دیگر از مزایای مجله تبلیغاتی اینست که کلیه آگهی های یک کاربر در کنار سایر آگهی های وی قابل مشاهده است. این باعث میشود که وقتی فردی به صفحه مجله یک کاربر نیازپذیر مراجعه مینماید ، علاوه برآشنایی با یک محصول یا خدمت ذکر شده در آگهی ، میتواند با سایر خدمات و یا محصولات کاربر مذکور که در آگهی های دیگرش نیز ذکر شده است ، آشنا گردد. ضمنا در زیر تمامی آگهی های کاربران دارای مجله تبلیغاتی ، لینکی به مجله آنها نیز درج میگردد.

یکی از دغدغه های نیازپذیر ، طراحی قالب نمایشی برای مجلات است. با این ترفند کاربران قادر خواهند بود تا ظاهری مقبول تر را بتوانند برای مجله خود انتخاب نمایند. تا پیش از این کاربران میتوانستند مجلات خود را در 2 قالب رایگان ایجاد نمایند که نسخه زیباتر شده قالب کاغذی ، با نام قالب کاغذی نسخه 1.1 ، امروز عرضه گردید.

لازم به ذکر است کاربران ویژه و کاربرانی که دارای مجله تبلیغاتی ویژه هستند ، میتوانند از این قالب استفاده نموده و با مراجعه به بخش تنظیمات مجله ، وسپس با کلیک بر روی دکمه ویرایش ، این قالب زیبا را برای مجله تبلیغاتی خود برگزینند.
نیازپذیر در تلاش است تا فواصل زمانی تولید قالب های مجلات را کمتر و کمتر کرده و با ارائه تنوع بیشتر در سرویسهای خود ، رضایت شما کاربران محترم را فراهم نماید.

Back to Top