کاربر طلایی، امکانی جدید با قابلیت های بسیار زیاد و هزینه ای فوق العاده اندک
حساب کاربری طلایی ، مقوله ای متفاوت از ویژه سازی آگهی میباشد و با این سرویس ، مجموعه ای از امکانات به هر کاربر ارائه میگردد.
کد مطلب : 3
2014-04-21
- 04:20
تاریخ درج : 1 ارديبهشت 1393
پس از بررسی های به عمل آمده توسط تیم توسعه سایت نیازپذیر ، مجموعه ای از امکانات مفید و جدید ارائه گردید که سعی نموده ایم تا با کمترین هزینه در اختیار کاربران عزیزمان قرار دهیم.
همه و همه از اهمیت امر بروزرسانی آگهی با خبریم ، و همانطور که کاربران عزیز میدانند ، بروز رسانی یک آگهی باعث میشود تا آگهی مربوطه در ابتدای لیست آگهی های هم گروه خود قرار گیرد و برای دقایقی نیز در صفحه اول سایت درج گردد. همه اینها باعث در دسترس تر بودن آگهی شده و موجب میگردد احتمال دیده شدن یک آگهی بیشتر گردد. در پی این امر ، شانس پیدا شدن آگهی شما از طریق جستجوی کاربران در موتورهای جستجو نیز افزایش میابد.
همانطور که میدانیم ، هر کاربر فقط میتواند 2 آگهی رایگان را در روز بروز رسانی نماید، ولی مادامی که حساب کاربری شما طلایی باشد ، میتوانید همه آگهی های خود را ، به هر تعداد که باشد ، هر روز به روز نمایید.
یکی دیگر از مزایای حساب کاربری طلایی ، پر رنگ تر بودن رنگ زمینه همه آگهی های رایگان اینگونه کاربران میباشد. بدین ترتیب که در لیست آگهی ها ، رنگ زمینه آگهی های کاربران طلایی ، به رنگ زرد روشن تغییر میابد که باعث میشود تا بیشتر از سایر آگهی ها به چشم بیاید.
مزیت بعدی حساب کاربری طلایی در کلید واژه و جستجوی مرتبط آگهی های رایگان میباشد. کاربرانی که با اینترنت سرو کار دارند بهتر میدانند که کلید واژه ها و جستجوهای مرتبط ، ارتباط مستقیمی با افزایش ضریب دیده شدن آگهی ها از طریق موتورهای جستجو را دارند، و از آنجا که هر چه طیف کلمات کلیدی یک آگهی ، کلمات بیشتری را شامل گردد ، شانس نمایش آگهی مربوطه در موتور های جستجو به همان نسبت بالا میرود.
حال با توجه به اهمیت موضوع فوق و همچنین از آنجا که ثبت کلید واژه و جستجوهای مرتبط برای هر آگهی رایگان ، با محدودیت مواجه است ، یکی دیگر از امکانات حساب کاربری طلایی ، برداشته شدن این محدودیت در تعداد کلمات کلیدی و جستجوهای مرتبط کلیه آگهی های رایگان میباشد.
ضمنا یکی دیگر از قابلیت های حساب کاربری طلایی ، قابلیت لینکدار نمودن آگهی های رایگان به تعداد نا محدود میباشد. لذا کاربران طلایی برای درج لینک سایت خود در زیر آگهی های خود ، نیازی به ویژه نمودن آگهی نداشته و میتوانند آدرس سایت یا وبلاگ خود را بصورت لینک ، در زیر آگهی خود درج نمایند که همین امر باعث بالا رفتن رتبه سایت آنها و افزایش بازدید از سایتشان خواهد شد.

به منظور دسترسی آسانتر کاربران به امکانات ، تعرفه های این قابلیت بسیار پایین در نظر گرفته شده است. برای مثال یک کاربر میتواند فقط با پرداخت 6 هزار تومان ، ناحیه کاربری خود را برای مدت 3 ماه طلایی نماید.
البته کاربران میتوانند با انتخاب دوره های طولانی تر ، هزینه کمتری نیز برای طلایی کردن حساب کاربری خود بپردازند.

برای داشتن یک حساب کاربری طلایی کافیست ابتدا در نیازپذیر ثبت نام نموده و پس از ورود به ناحیه کاربری ، از منوی سمت راست ، در بخش تنظیمات ، روی حساب کاربری طلایی کلیک نموده و با انتخاب یکی از تعرفه ها ، حساب خود را طلایی نمایید.

Back to Top